Social media és kommunikáció workshop
//Social media és kommunikáció workshop//
Márkaerősítés, vendégszámnövelés, értékesítéstámogatás
Egy gasztrovállalkozás online jelenléte nem pusztán egy szép kirakat, hanem az értékesítés, a márka és a vendégekkel való kommunikáció legfőbb eszköze és felülete. Az eredményességet közvetlenül befolyásolja. A Piqniq Budapest workshopján Szabó Kata, social media tanácsadó, akinek ügyfelei többek között a SALT, Solid, Ykra és a Bortársaság, valamint Losits Gábor gasztrokommunikációs szakember, a Skillcom koncepció- és stratégiai tervezője, illetve a Piqniq Budapest társalapítója beszél arról, miért is fontos az online jelenlét, hogyan lehet jól csinálni, és milyen buktatói vannak, ha segítség nélkül vágunk bele a tartalomgyártásba.
Amikről hallani fogsz, ha velünk tartasz:
- Weboldal tervezés szempontjai - Milyen progresszív megoldások léteznek egy gasztrovállalkozást bemutató honlapra? Melyek a hazai és nemzetközi trendek?
- Hogyan kerüld el a felesleges és kontraproduktív megoldásokat, pénzégető funkciókat
- Weboldal és a hirdetések kapcsolata, avagy hogyan vonzd be az online fogyasztót
- Minden közösségi média felületre szüksége van a vállalkozásomnak? - Social felületek helye és szerepe az online kommunikációban
- Hogyan csináljam tényleg jól? - Egy jól működő social stratégia és folyamatos kommunikáció felépítése, példákon keresztül
// HELYSZÍN: Kastner Budapest, 1081 Budapest, II. János Pál pápa tér 8.
// ELŐADÓK:
- Losits Gábor, Skillcom koncepció- és stratégiai tervezője, Piqniq Budapest társalapítója
- Szabó Kata, social media tanácsadó, ügyfelei többek között a SALT, Solid, Ykra és a Bortársaság
Program
17:30 - 17:45 Regisztráció
17:45 - 17:55 Bemutatkozik a Piqniq, a program ismertetése, vendégek bemutatása
17:55 - 18:55 Előadás - Losits Gábor // web
18:55 - 19:05 Szünet - limonádé, keksz, pogácsa
19:05 - 20:15 Előadás - Szabó Kata // social media
20:15 - 20:30 Kérdések, kötetlen beszélgetés Szabó Katával és Losits Gáborral