Események
Hogyan tudom feltölteni az eseményem az oldalra?
Az Új események feltöltéséhez regisztráció szükséges, ezt követően a Tartalomszerkesztőből ingyenesen megadhatod az eseményed helyszínét, borítóképét, leírását, kezdő és záró időpontját.
Milyen információkat érdemes megadnom a Program szekcióban?
A fellépői programbontást, részletes lineupot, egyéb programelemeket.
Mennyi időt vesz igénybe, hogy az eseményem publikus legyen az oldalon?
A feltöltést követően a tartalmad ellenőrizzük, és amennyiben az megfelel a Felhasználási feltételekben foglaltaknak, legkésőbb 36 órán belül publikussá válik.
Kategóriákon kívüli eseményt is tölthetek fel?
Legalább egy kategória megadása szükséges a feltöltéshez. Amennyiben egyik kategóriát sem érzed igazán megfelelőnek, jelöld meg a KATEGÓRIZÁLATLAN-t, és jelezd nekünk a [email protected] e- mail címen, milyen kategóriát szerettél volna beállítani.
Bekerülhet az eseményem a nyitóoldali kiemelt események közé?
Bekerülhet, erről szerkesztőink hoznak döntést.
Megbízható partnerek
Miért érdemes igényelnem a "Trusted source badge"-et?
A "Tursted source" - Megbízható Partner által közzétett tartalmakat a Felhasználási Feltételekben foglaltaktól eltérően nem ellenőrzzük, azok jóváhagyástól függetlenül azonnal megjelennek az oldalon.
Mit tegyek, hogy megkaphassam a jelvényt?
A jelvényt a Tartalomszerkesztőben tudod igényelni a szervezői adataid megadásával és a Kiegészítő Feltételek elfogadásával melyben vállalod, hogy tartalmaid két nyelven: magyarul és angolul is feltöltöd.
Előadók, Szervezők
Hogyan tudom feltölteni az előadói vagy szervezői profilom az oldalra?
Az előadói vagy szervezői profilod feltöltéséhez regisztráció szükséges, ezt követően a Tartalomszerkesztőből ingyenesen megteheted.
Helyszínek
Hogyan tudom feltölteni a helyszínem az oldalra?
Új helyszín feltöltéséhez regisztráció szükséges, ezt követően a Tartalomszerkesztőből ingyenesen megadhatod a helyszín oldalhoz szükséges hosszúsági és szélességi koordinátákat, borítót és leírást.
Tartalom
Honnan tölthetek fel tartalmat?
Új tartalmat feltölteni az oldalon való regisztrációt követően ingyenesen a Tartalomszerkesztőben lehet.
Kötelező két nyelven feltöltenem a tartalmakat?
Nem kötelező a kétnyelvű tartalomfeltöltés, de javasoljuk, hogy add meg a leírást magyarul és angolul is, hogy elérhesd a nemzetközi közönséged. Ezt a tartalomszerkesztőben a HU/ENG gombokkal teheted meg.
Fontos ! Amennyiben elmulasztod az angol leírás megadását, azon felhasználók számára, akik az oldal angol verzióját használják az alábbi figyelmeztetés fog megjelenni:
"Sorry for the missing translation! The uploader didn't provide an English description."
Kategóriákon kívüli tartalmat is tölthetek fel?
Legalább egy kategória megadása szükséges a feltöltéshez. Amennyiben egyik kategóriát sem érzed igazán megfelelőnek, jelöld meg a KATEGÓRIZÁLATLAN-t, és jelezd nekünk a [email protected] e- mail címen, milyen kategóriát szerettél volna beállítani.
MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE, HOGY A FELTÖLTÖTT TARTALMAM PUBLIKUS LEGYEN AZ OLDALON?
A feltöltést követően a tartalmad ellenőrizzük, és amennyiben az megfelel a Felhasználási feltételekben foglaltaknak, legkésőbb 36 órán belül publikussá válik.
Hogyan tudom módosítani az általam feltöltött tartalmakat?
A korábban feltöltött tartalmaid a Tartalomszerkesztés menüpontban éred el, onnan bármikor módosíthatod, vagy törölheted is őket.
Milyen információkat érdemes megadnom az oldalon?
A Telekom Spots oldalán megjelenő információk kizárólag valós eseményekkel kapcsolatos előadói, szervezői és helyszín információkat tartalmazhatnak, valamint olyan feltételeket, amiket az esemény szervezői ténylegesen biztosítanak.
Profil beállítások
Nem tudok bejelentkezni a felhasználói fiókomba, mit tegyek?
Ellenőrizd helyesen adtad-e meg a következőket: e-mail-cím, jelszó.
Ha továbbra sem sikerül belépned, kérj jelszóbeállítót a regisztrált e-mail címedre a bejelentkezési felületen.
Nem kaptam meg a hitelesítő e-mailt, Meddig várjak?
Amennyiben pár órán belül nem kapod meg a hitelesítő e-mailt, és azok a spam, promóciók vagy frissítések mappában sincsenek, ellenőrizd a regisztrációkor megadott e-mail címed.
Ha esetleg téves címet adtál meg, regisztrálj be ismét a megfelelővel.
Hogyan tudom módosítani a belépéshez szükséges jelszavamat?
A felhasználói fiókodba belépve bármikor módosíthatod a belépéshez szükséges jelszavad.
Ha nem emlékszel a jelszavadra, kérj jelszóbeállítót a regisztrált e-mail címedre a bejelentkezési felületen.
Hogyan tudom módosítani a belépéshez szükséges e-mail címem?
A felhasználói fiókodba belépve bármikor módosíthatod a belépéshez szükséges e-mail címed, vagy azzal ismét be is regisztrálhatsz, ha még nincs hozzá tartozó regisztráció.
Mit tegyek ha szeretnék hírlevelet kapni a legizgalmasabb programokról?
A regisztráció során nyilatkozhatsz, ha szeretnél hírlevelet kapni tőlünk, vagy azt követően a felhasználói fiókodba belépve is bármikor feliratkozhatsz a hírlevelekre a profilodnál, az alábbi pont bepipálásával:
“Hozzájárulok, hogy a Telekom Spots e-mailben elektronikus reklám- és marketingüzeneteket küldjön az Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározottak szerint.”
Hogyan tudom törölni a felhasználói fiókomat?
A felhasználói fiókodba belépve bármikor indoklás nélkül törölheted a regisztrációd a Profilodban a Fiók törlése menüpontban.
Kapcsolat
Nem találtam meg a kérdésemre a választ, mit tegyek?
Írd meg nekünk a [email protected] e-mailcímre.