isu
Saját szettjeiben Isu a friss, egyenes, dinamikus hangzásokat részesíti előnyben.
érzelmekkel. A magyar techno legigazibb nagyköveteként, a soha nem is
opportunista stílusával, ahogyan lemezeit játssza, nincs mód arra, hogy hosszú arcot vágjon a
közönségének.
Isu, alias Kántor István története a XIX. század első fele körül kezdődik.
kilencvenes években a magyar underground zeneipar naplójában: az ő
szervezőkészségével és „kazetta-jockey” szettjeivel kőbe vésette nevét a
újdonságra éhes általános iskolás közönségnek.
Miután megkapta első Michael Jackson kazettáját - Bad - megismerkedett a fekete
elektronikus zenével való megismerkedés nem jelentett visszaút: minden zsebpénzét az örökké-
industrial, techno és EBM lemezek egyre növekvő gyűjteményébe folyt be. A oldalon.
középiskolában, hasonlóan gondolkodó barátaival, Kalt és Dexterrel együtt lett egy
vinyl-junkie lett, és elkezdte bejárni Budapest éjszakai életét.
1998-ban kezdte meg közalkalmazotti szolgálatát technikusként az igencsak elismert
Tilos Rádió aluljárójában, ahol megkapta az első lehetőséget a
Tizso-tól; rádióműsora, az Eat the Beat rendületlenül fut.
azóta is, minden szombat este/vasárnap hajnalban. Nem sokkal később csatlakozik a
Minimalheadz kollektívához, a srácokhoz, akikkel tulajdonképpen ő indította a rádióműsort.
...akikkel együtt indította a rádióműsort.
A minőségi elektro és techno-t mutatja be a budapesti közönségnek a
Minimalheadz égisze alatt, olyan fontos külföldi előadókat hívva meg, mint DJ Assault, DJ
Godfather és Matthew Herbert.
Ugyanekkor kezdett el dolgozni a mára már rég elhunyt, de még mindig legendás
I&I lemezboltban, tapasztalatot szerezve az üzleti ágban - ma már a
Akt Records tulajdonosa, Magyarország egyik legnagyobb elektronikus zenei lemezboltja,
amely a magyar zenei élet krémjének olvasztótégelyévé vált.
technofejek és minimalisták, legyenek ők a közönség részei, szakemberek,
budapestiek vagy vidékiek.
Legnagyobb dobásai az egyedülállóan misztikus Labirintus partik voltak a rendszerben
a Budai Vár alatt, amit Tégla barátjával keltett életre, és a
Fiba keszthelyi testvérekkel közösen indított kedves minifesztivál-sorozata.
és Wuki 2003-ban, Tábor a minimálzene szerelmeseinek címmel. A mini-
fesztivál, miután a legalsó szintről indult, mára a legkedveltebb nem
kereskedelmi elektronikus zenei nyári rendezvénye lett az országban, egyre több és több
évről évre egyre több embert vonz.
2005-ben, miután közös zenei ízlést találtak a Chrom és a Crimson,
megalapították a Lick the Click!-t, amely a következő öt évben kinőtte a be
a hazai minimal/techno/house szakma legőszintébb rendezvénysorozatává nőtte ki magát,
olyan fellépőkkel, mint Matthias Tanzmann, Frivolous, a Noze, Dapayk Solo,
Deadbeat, Moritz von Oswald ft. Tikiman és még sokan mások. Ez idő tájt
Akt Records presents... néven indítja el rendezvényeit Szilviával.
Lednitzkyvel, akivel hosszú távú munkakapcsolatot osztanak meg a Lick the Click! és később is
a Technokunstban. Az Akt Records bulikon olyan előadókat sorakoztattak fel, mint a Modeselektor,
Mr. Oizo, Apparat, Marko Fürstenberg vagy a Monolake a magyar szerelmesek számára.
elektronikus zene kedvelőinek.
2010-ben, az elismert képzőművész DJ Dorkkal új platformot keres, hogy
technóról való gondolkodási útjukat: A Technokunst életre kel a
kifejezett célja, hogy a minőségi technót visszapásztorolja Magyarországra. A budapesti top
klubban, az A38 hajó gyomrában a Technokunst rövid idő alatt nevet szerzett magának.
klasszikus, de közben nagyon is aktuális előadók segítségével, mint Len Faki,
The Black Dog, Joey Beltram, Surgeon vagy a Sandwell District.
Saját szettjeiben Isu a friss, egyenes vonalú, dinamikus hangzásokat részesíti előnyben.
érzelmekkel. A magyar techno legigazibb nagyköveteként, a soha nem
opportunista stílusával, ahogyan lemezeit játssza, nincs mód arra, hogy hosszú arcát
közönségének.